Romme 4/5
Florencia Rice startar i lopp 7. Det blev galopp senast men hon känns fin och formen borde sitta där. Spår ett är perfekt och jag räknar med att ta spets och sedan köra där. Hon är mogen att rekordsänka rejält och jag tror hon kan räcka långt här. Ryckhuva på denna gång. Startlista från ATG här.
Opoto Base startar i lopp 8. Han startar troligen inte pga hälta. Startlista från ATG här.
Sundbyholm 5/5
Lexi Boko startar i lopp 3. Hon har länge tränat fint men hon tar inte ut sig i lopp. Här har hon fått spår fem på tilläggsvolten och riskerar att hamna på vingel. Jag letar mig ned, kör till slut och hoppas på en bra peng. Barfota nu men i övrigt som tidigare. Startlista från ATG här.